Σάββατο, 30 Απριλίου 2011

GIN BOOMERANG 8

 Εχθές 30-4-2011 παρέλαβα από το ταχυδρομείο την καινούργια μου πτέρυγα.
 Είναι η πρώτη competition πτέρυγα που παίρνω, και επειδή είμαστε στην εποχή των 2 liner, είναι 2 liner βεβαίως βεβαίως.
 Ο καιρός είναι δυτικός, και φεύγω για φαλάσαρνα. Τι καλύτερο από το να δοκιμάσεις το αλεξίπτωτο σου σε χαλαρό δυναμικό. Πρώτη εντύπωση μόλις το ανοίγω, είναι ότι μου έστειλαν το μισόJ. Το ίδιο ισχύει και για τις αρντάνες. Λίγες και αόρατες. Το πανί είναι σαν το ψάρι…γεμάτο κόκκαλα. Μπανέλες παντού, στο χείλος προσβολής, σε κάποια σημεία φτάνουν μέχρι την μέση του αλεξιπτώτου, και μετά από ένα μικρό κενό(για να τσακίζει στο δίπλωμα)έχει άλλη μπανέλα μέχρι πίσω.
 Μεγάλη εντύπωση μου προκάλεσαν οι ιμάντες. Στο μυαλό μου είχα κάτι πολύ απλό, 2 liner είναι εξάλλου, 2 ιμάντες θα έχει. Α, Β και τέλος. Ο Α ιμάντας αποτελείτε από 3 μικρότερους, για να δουλεύει το πολύπλοκο σύστημα επιτάχυνσης. Ο Β είναι απλός με 2 μπαλάκια περασμένα λίγο πάνω από το ύψος των φρένων για να βοηθάει στο πιλοτάρισμα με τους Β που απαιτούν αυτού του είδους τα αλεξίπτωτα.(Οι φίλοι μου μού είπαν ότι ο Gin χαρίζει αυτά τα μπαλάκια, γιατί του πιλότου δεν φτάνουν για να το πετάξειJ).
 Δένομαι και ετοιμάζομαι να κάνω τα πρώτα μου φουσκώματα. Ζητάω να μου το ανοίξουν λίγο, μιας και είχε κάμποσο αεράκι, οπότε θεώρησα ότι τραβώντας το θα φουσκώσει και το υπόλοιπο. Τραβάω του Α και αντί να φουσκώσει, έρχεται όλο μαζί προς το μέρος μου. Δοκιμάζω ποιο δυνατά, και πάλι το ίδιο. Ζητάω από τους φίλους μου να το ανοίξουν ολόκληρο, και τότε ήταν που τα κατάφερα. Τραβώντας τους Α ήρθε πολύ όμορφα από πάνω μου, και το control του είναι όπως κάθε άλλου αλεξιπτώτου. Έκανα μερικές δοκιμές στα φουσκώματα, και είδα ότι πρέπει να δουλέψω λίγο πάνω σε αυτό το κομμάτι για να βρω τα κόλπα του.
 Στο επόμενο φούσκωμα, γυρνάω και απογειώνομαι. Τραβώντας φρένο για να στρίψω βλέπω ότι είναι αρκετά μακριά τα φρένα. Κάνω ένα κύκλο και είναι μια χαρά τώρα. Προσπαθώ να συνηθίσω την θέα του μεγάλου aspect ratio από πάνω μου. Αν και το προηγούμενο φτερό ήταν 2-3, η διαφορά είναι μεγάλη.
 Η στροφή του είναι πολύ καλή. Είχα την εντύπωση ότι λόγο του μεγάλου aspect θα είναι πιο ‘δυσκίνητο’ στις μανούβρες του αλλά έκανα λάθος. Στρίβει όσο θές όποτε     θες.
 Η επιτάχυνση τώρα. Την πατάω, και δεν έχει καμία σχέση σε ότι έχω πετάξει μέχρι τώρα. Απαλή σαν βούτυρο. Καμία σχέση με το GTO. Με την ρύθμιση που είχα στην επιτάχυνση κατάφερα να πατήσω μέχρι την μισή. Το αλεξίπτωτο επιταχύνει απίστευτα. Καθώς ήμουν στην επιτάχυνση δούλεψα λίγο το πιλοτάρισμα με τους Β. Δεν μπορώ να πω ότι μου εμπνέει εμπιστοσύνη, αλλά σίγουρα θέλει πολύ δουλειά ακόμα για να έχω ολοκληρωμένη άποψη. Ως τότε τα φρένα είναι εγγύησηJ.
 Σε trim ταχύτητα η πτέρυγα είναι πολύ σταθερή, δεν διέκρινα διαφορά από το 2-3.
Το ίδιο μπορώ να πω και μέχρι την μισή επιτάχυνση. Δεν μπόρεσα να δοκιμάσω με περισσότερη, αλλά και να μπορούσα δεν θα το έκανα. Θέλω το χρόνο μουJ
 Σαν γενική άποψη, μου αρέσει πάρα πολύ που ‘διαβάζει’ ότι γίνετε στον αέρα, και που ανταποκρίνεται και στην πιο μικρή διόρθωση του πιλότου. Αλλά οκ, αυτά σαν πολύ πρώτη γεύση. Μετά από 15-20 ώρες θα επανέλθω με πιο σίγουρα συμπεράσματα.
 ΚΑΛΟΠΕΤΑΧΤΟ!
 Και ένα μικρό βιντεάκι απο την χθεσινή πτήση .http://www.youtube.com/watch?v=YvCU7j75rbI




και όμως,πάνω στο πανί υπάρχουν αρντάνες!!


4 σχόλια:

  1. Καλοπέταχτο Γιάννη!!! Καλές προσγειώσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλορίζικο Γιάννη! το πρώτο competition της Κρήτης! καλές επιτυχίες στις πτήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ANTE KAI EIS ANOTERA...DEN KSERO,EXEI?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστώ πολύ παιδιά...
    Ανώτερα σε κατηγορία αλεξιπτώτου δεν έχει...αλλά ανώτερα να καταφέρεις....άπειρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή